جمعه ١٠ تير ١٤٠١ - 
1 2
 
منو اصلی
 
 

اهداف مدیریت امور پشتیبانی دانشگاه

 

مدیریت خدمات پشتیبانی در نظر دارد با بکارگیری اصول مدیریت کیفیت و پایش و ارزیابی برنامه های خود، به اهداف ذیل دست یابد:

1-نظارت بر تهیه و خرید کالاها و ملزوات مورد نیاز واحدهای ستاد با نهایت صرفه وصلاح دولت و دانشگاه

2-ساماندهی و تامین وسیله ایاب و ذهاب وماموریت کارکنان ستاد دانشگاه

3-نظارت بر دریافت ،نگهداری و تحویل کالاها و ملزومات مورد نیاز ستاد دانشگاه

4-نگهداری وتامین شرایط محیطی مطلوب و ساماندهی فضای اداری کارکنان

5-نظارت بر نحوه فعالیت و ارزیابی شرکت های پیمانکار خدمات پشتیبانی و تهیه گزارش های اداری

6-برنامه ریزی،آموزش و توزیع کارکنان مورد نیاز خدماتی در واحدهای ستاد دانشگاه

7--نظارت بر تامین قطعات یدکی و انجام تعمیرات وسایط نقلیه،تاسیسات، تجهیزات اداری و کارگاهی

8-انجام امور مربوط به مراسلات ومدیریت دبیرخانه مرکزی دانشگاه

9-نظارت برثبت،نحوه نگهداری و کنترل اموال فیزیکی دانشگاه

10-ارزیابی عملکرد خدمات پشتیبانی واحدهای تابعه دانشگاه

11-انجام امور مربوط به برگزاری تشریفات مناقصات و مزایدات درچارچوب آئین نامه مالی معاملاتی دانشگاه

پیوندهای مهم
پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

پایگاه اطلاع رسانی دولت

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری
 
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی
شهید بهشــتی
آدرس : تهران - بزرگراه شهید چمران خیابان یــمن - خیابان شهید اعــرابی جنب بیمارستان آیت الله طالقانی

تلفن : 23871 - 021
پست الکترونیک : info@sbmu.ac.ir
© تمامی حقوق این سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شهید بهشتی می باشد.