شرح وظایف حوزه مدیریت امور پشتیبانی
مدیر امور پشتیبانی
نظارت بر تهیه و خرید کالاها و ملزومات مورد نیاز واحدهای ستاد با نهایت صرفه و صلاح دولت و دانشگاه.
ساماندهی و تأمین وسیله ایاب و ذهاب و مأموریت کارکنان ستاد دانشگاه .
نظارت بر دریافت، نگهداری و تحویل کالاها و ملزومات مورد نیاز ستاد دانشگاه .
نگهداری و تأمین شرایط محیطی مطلوب و ساماندهی فضای اداری کارکنان .
نظارت بر نحوه فعالیت و ارزیابی شرکت های پیمانکار خدمات پشتیبانی و تهیه گزارش های ادواری
برنامه ریزی، آموزش و توزیع کارکنان مورد نیاز خدماتی در واحدهای ستاد دانشگاه .
نظارت بر تأمین قطعات یدکی و انجام تعمیرات وسایط نقلیه، تأسیسات، تجهیزات اداری و کارگاهی
انجام امور مربوط به مراسلات و دبیرخانه مرکزی دانشگاه .
نظارت بر ثبت، نحوه نگهداری و کنترل اموال فیزیکی دانشگاه .
ارزیابی عملکرد خدمات پشتیبانی واحدهای تابعه دانشگاه.
انجام امور مربوط به برگزاری مناقصات و مزایدات دانشگاه.