شرح وظایف حوزه مدیریت امور پشتیبانی
امور اداری
پیگیری امور مربوط به نیروهای شرکتی مدیریت امور پشتیبانی.
تهیه و تنظیم گواهی کار و سایر پرداختی ها جهت نیروهای شرکتی.
انجام کلیه مکاتبات اداری شامل درخواست های کارکنان، تغییر عنوان، اعمال مدرک تحصیلی، اعلام شروع بکار و پایان کار و همچنین پاسخ به مکاتبات ارسالی از سوی واحدها و مراکز مختلف دانشگاه.
بررسی و کنترل سامانه حضور و غیاب کارکنان به صورت ماهانه.
تائید لیست های گواهی کار نیروهای قراردادی، پیمانی و رسمی و شرکتی شاغل در مدیریت و ارسال به مدیریت سرمایه انسانی به صورت ماهانه.
بررسی سامانه نقل و انتقالات (مأموریت ها، انتقالی ها و ...).
تهیه آمار نیروی انسانی در هر ماه و مشخص شدن نیروهای ورودی و خروجی و ثبت اطلاعات.
بارگزاری و بررسی اطلاعات در سامانه های مختلف.